yeopbeast's blog

Aku & Sesuatu…

Dah setahun…

30 September 2010…genap setahun Yong pergi meninggalkan kami sekeluarga…semoga Allah sentiasa mencucuri rahmat keatas arwah Yong.

Aku tengah duk buat arrangement nak tukarkan Taqreez sekolah di selangor nih…tapi susah jugak nak cari sekolah yang berasrama…ada la sorang dua yang offer nak tolong sebab mengenangkan dia anak yatim piatu…aku harap dapat la tukarkan dia nanti…bukannya apa…mak dah semakin tak sihat…perlukan perhatian…makan minum & ubat nak kena jaga bebetul…so kalau duk kat kampng tuh payah la sikit nak tengok2 kan…bukan tak der sedara mara tapi yerlah…semua orang ada urusan masing2…tak kan aku nak harap orang lan jaga mak…bila dah Tqreez skolah sini mak pun mungkin la lebih tenang nak duk rumah aku…sebab tiap minggu bleh jumpa Taqreez…kalau tak asyik menung jer hari2…

Gambar hari raya terakhir kami adik beradik bersama Yong

 


Yong bersama adik ipar…wife aku ngan wife Are…

Cam aku cakap dulu…yg tinggal sekarang nih cuma gambar dan ingatan jer la…semoga Allah melimpahi rahmah keatas anak tunggal Yong agar menbesar menjadi manusia yang boleh mendatangkan kebaikan kembali kepada ibunya..dia lah satu-satunya ‘aset’ yang Yong ada…dan aku la yang perlu memastikan dia mendapat didikan yg betul…insyaAllah…

October 23, 2010 - Posted by | Uncategorized

1 Comment »

  1. semoga semua yg di rancangkan di permudahkan oleh nya….

    Comment by hairol | November 4, 2010


Leave a Reply

