yeopbeast's blog

Aku & Sesuatu…

Facebook…

“Salam bro…selamat hari raya”….

“Errr…w’salam..selamat hari raya…sapa eh?”

“La…Ijai la..kawan lama ngko…aku dapat no tepon ngko nih dari member kita kat facebook..ngko tak der facebook ke?”…

“La…Ijai ka…sorry la bro…dah berbelas tahun tak dengar suara ngko…dulu ada la facebook…tapi lepas ulamak indon ckp haram aku pun berenti ler dulu…tak sempat nak kaji dengan lanjut”

“Ngko refer kat sorang jer tak bleh bro…ustaz2 lain cakap ok”..

Adu la…dilemma sungguh…btui ka facebook tuh bleh? Ada la aku check kat internet…pelbagai pendapat keluar…akupun dah lama tak angkat port bab facebook nih…tah la…tengok la nanti cam ner…aku refer balik…buat kengkawan yg nak contact aku tinggal jer ler message kat blog nih…atau email kat atas tuh…

September 15, 2010 - Posted by | Aku & Sesuatu

No comments yet.

Leave a Reply

