yeopbeast's blog

Aku & Sesuatu…

Glamer wife aku…

Korang ingat tak itu hari yg aku ada boh N3 pasal buku wife aku nak masuk pameran buku kat PWTC? Ha rentetan dari pameran itu wife aku dijemput pulak ke pesta buku Selangor yg berlansung di kompleks PKNS. Kalau di PWTC itu hari merupakan sesi bersama penulis untuk mendapatkan autograf, kali nih sesi forum pulak…bicara buku…Aku memang respect habih ngan cara promosi Galeri Ilmu nih…tabik….

Dua buku daripada 2 penulis telah dipilih untuk sesi ni…buku wife aku “Rumahku Ofisku” dan buku tulisan En. Hassan Suyut “Kembara Atiq Wazif, Suatu Anugerah”…

Ni ha wife aku tengah diwanwancara…ehehehe…boleh la…takut sangat. 2~3 hari sebelum tuh kemain lagi risau dia…kot gugup katanya…sekali kat atas pentas tuh sampai tak bleh berenti cakap…ehehehehe….

Aku dapat mengikuti acara tuh on and off jer…nape?…tu ha si kecik tuh…habih satu kompleks tuh di tawafnya…jenuh aku mengejor…tu yg aku penig sikit sekarang nih kalau nak kuar jejalan…jenoh nak mengepung…pantang lepa…mau nyer hilang Marwan tuh nanti…

Tak lama lepas wawancara nih wife aku ada lak program bual bicara kat Radio IKIM…jelesnya aku…ehehehehe….seperti biasa aku sentiasa support dengan menjaga anak2…gambo nanti la aku boh kat sini…

So congrate Honey…I’m proud of you…muahs..jeles tak habih lagi nih…ehehehehe…

August 17, 2010 - Posted by | Activities, Aku & Sesuatu

1 Comment »

  1. Thank you 4 ur support… org lain dah achieve mcm2 dlm hidup/karier… honey je lmbt bermula… dah 30-an baru achieve something for myself…

    Comment by Mazny | September 3, 2010


Leave a Reply

