yeopbeast's blog

Aku & Sesuatu…

H1N1 dah sampai ofis….

Pagi nih sampai jer tempat keje kengkawan pakat kecoh. masing2 aku tengok dah rupa ninja dah dengan face mask nyer…Rupanya sorang office mate aku dah positive H1N1. Alamak…satu office la terdedah nih…

Duk sat HR nyer org datang ngan thermometer…habih satu ofis duk check kitorang nyer body temp…Abadi lak aku dengar MC hari nih…demam…dia satu kubikal ngan Chow…mamat yg positive tuh…harap dia tak apa2 la…

Aku tengok HR kat sini rileks jer…nak tunggu ade org mati kot baru nak ambik tindakan yg lebih drastik. Patutnya hantar la cleaner cuci office nih betul2…bior satu office bau dettol pun tak per…janji dah ambik tindakan…ini tak…datang ambik body temp jer…

Abih buat nyer jangkit kat aku cam ner?…aku confirm tak balik rumah beb…kalau nak kena kuarantine pun bior ler aku ber camping kat memana…takut jangkit kat wife & anak2 jer la…errr…tapi nak camping kat mana eh???

August 10, 2009 - Posted by | Uncategorized

5 Comments »

  1. apa susah yeop… belakang umah ngkau kan ada tasik nan Indah…. kau camping kat situ dah le… agak2 lapau kau jerit jeeee…… Nasi satuu…….

    Comment by USJ5 Forum | August 10, 2009

  2. Ehehehe…byk la…ni hari nih dapat berita…keadaan terkawal…tah betul tak idak…

    Comment by yeopbeast | August 11, 2009

  3. semua tu tipu je yeoppp nak sedapkan hati staff….. dah 51 org meninggal lagi mau cakap keadaan terkawal ke??

    Comment by USJ5 Forum | August 14, 2009

  4. aku tengok kat mesia nih cam kerajaan tak berapa panik jer ngan H1N1 nih…pesal ha?…

    Comment by yeopbeast | August 14, 2009

  5. depa memang nak kurangkan rakyat Malaysia kot?

    Comment by USJ5 Forum | August 20, 2009


Leave a Reply

