yeopbeast's blog

Aku & Sesuatu…

Antu Combat

Ni bukan nak citer pasal Niang Rapek..Keliwon atau Pontianak Sundal…tajuk jer antu…ehehehee…

Semalam aku duk bukak balik file2 lama dlm PC kat rumah tuh…sekali jumpa la satu folder nih yg ada aku simpan gambo2 lama aku…pergh…cam tak caya jer aku yg kat dalam gambo tuh…ehehehe…gambo kat bawah nih aku tgh berpossing ngan baju kombat…masa tuh citer Combat lakonan Vic Morro (betul ke eja nih…balun jer ler) mmg tengah hangat kat TV…masa tuh lak kampung aku mana ada letrik lagi..TV guna bateri kete jer…tgh syok tengok si combat duk tembak askar Nazi bateri lak kong…adoiiiiiiiii…Adegan paling tak bleh lupa dlam citer nih bila askar Nazi kena tembak…dia punya menggelupur mcm kena karen…ahahahaha…

akuaskar1

 Kalau korang nak tau..tiap kali aku kluar umah dengan baju kombat nih..ade ler projek giler yang akan terlaksana..hehehe…pergh!!!…”hantu dah datang…hantu dah datang…” itu ler ayat² kurang ajo yg kluar dari mulut org kampung aku tiap kali aku lalu depan diorang..cess!!..jahat sangat ker aku nih…macam ler diorang tuh bagus nor…elehhh….sebenor nyer diorang jeles ngan aku…maklum ler..aku ade baju kombat..kakaka..tiap inci kg tuh aku dah ukur…tuh yg tiap petang rotan yang terpaksa mengembalikan aku ke umah..heheh..mase nih kalau org tanyer…”besor esok nak jadi ape??”..haaaa….askarrrrrr!!!!…tuh ler ceciter aku mase skolah…pergh!!!..dulu sape jadi askor tuh kire paling hebat ler kat kg aku tuh…hehehe…ape lerrr aku..cess!!! Tapi biler kedewasaan mule menjenguk..cewahh!!!…baru ler aku tau ape bendenyer askor tuh…terus tukor cite – cite…hehehe…errr…hehehehe….

   singa1

Dah…dah…jgn nak gelak lebih2…aku tau korang mesti tak percaya punya kalau aku kata budak yg duk atas singa kayu tuh sebenarnya aku…hampeh la korang…ahahahaha…Aku boh gambo nih bukannya pa…aku dah tak lalu nak biarkan kawan hanyut dalam andaian sendiri…fakta perlu dijelaskan…baru semua org clear…Tiap kali kalau jumpa kengkawan ayat standard yg kluar mesti..”Nasib baik la anak2 ngko dapat gen rambut wife ngko…kalau dapat gen ngko mau menyesal diorang”…ghahaha…Cam aku cakap…supaya kengkawan tak terus membuat andaian tidak tepat biar la aku bagitau…bebudak tuh sebenarnya dapat rambut aku masa kecik…dulu berlaku satu peristiwa yg menyebabkan rambut aku jadi mcm skarang nih…ishk…lain kali la citer…sekarang hanya gambar yg boleh menjadi bukti forensik…thehehehe…

 

February 16, 2009 - Posted by | Aku & Sesuatu

3 Comments »

  1. hahahaha… bukti forensik ye? Betul… bab rambut tu mmg selalu org tegur rambut anak2 kitorg. Dan aku la yg dpt nama baiknya…bak kata org “lembu punya susu, sapi dpt nama”… hehe. Tapi ada la jugak gen aku kat situ… rambut aku pun bukannya buruk teruk benor.. tapi strictly husband’s property only! So tak dpt la nak jadi bukti forensik jugak… ahahahaha!

    Comment by Mazny | February 16, 2009

  2. Ehehehehe…yg tuh hanya ketua CSI jer yg buleh kaji selidik…

    Comment by yeopbeast | February 16, 2009

  3. hehehehheh…

    Comment by Sally | February 18, 2009


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: